maanantai 20. heinäkuuta 2015

Onnittelukortti hääparille

Olen lauantaina menossa juhlimaan kaverin häitä, joten olihan sitä jonkinsorttista korttia väsättävä. Ideoita imin aikani Pinterestistä, mutta tämä on kyllä loppujen lopuksi aika lailla itse ideoitu, kun mitään minun silmää miellyttävää mallikappaletta ei oikein löytynyt. Ja minä sitten muuten tykkään tästä kortista ihan hirmuisesti, livenä tämä on vielä paljon paremman näkönen kuin noissa kuvissa. Yleensä vähän kaikissa itse tehdyissä jutuissa on jotain, joka jää edes vähän harmittamaan tai vaivaamaan, mutta tästä tuli kyllä minun mielestä aika täydellinen. Toivottavasti kelpaa myös saajille!






Noita siluettikuvia löytyy Googlesta hakemalla esim. "Wedding couples silhouette"

Sisäpuolella on pätkä Juha Tapion laulusta Rakastan niin kauan kuin mä voin.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!